جدول محتوایی

لینک های دائمی یا یکتا در وردپرس

اگر شما قادر به مشاهده محتوای وب سایت خود نیستید، پس سایر بازدیدکنندگان هم نیز نمی توانند محتوای صفحات شما را ببینند. لینک های خراب و خطا های 404 می تواند به تجربه کاربر و امتیاز شما در رتبه بندی سئو آسیب برساند. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه این URL های مشکل دار را با ایجاد مجدد لینک های یکتا خود در وردپرس برطرف کنید.

هاست های پیشنهادی ایرانیکا سرور برای میزبانی سایت های وردپرسی

چرا باید لینک های یکتا را در وردپرس بازسازی کنیم؟

گاهی اوقات ممکن است روی یک لینک کلیک کنید و خطای 404 دریافت کنید. حتی ممکن است هنگام تلاش برای دسترسی به همه لینک های وب سایت وردپرس خود، خطای 404 دریافت کنید.

 

404-error

 

این مشکل گاهی اوقات پس از انتقال سایت وردپرس شما به یک هاست یا سرور جدید پیش می آید. همچنین ممکن است پس از نصب یک افزونه جدید اتفاق بیفتد. زیرا برخی از افزونه ها فایل htaccess. سایت شما را بدون اطلاع شما ویرایش می کنند. که می تواند سایت شما را به طرق مختلف تحت تاثیر قرار دهد، از جمله آسیب رساندن به URL های شما.

اغلب، بازسازی لینک های یکتا یا دائمی شما می تواند یک راه حل سریع و آسان برای رفع این مشکلات باشد. در ادامه نگاهی به نحوه انجام آن می اندازیم.

 

چگونه لینک های یکتا خود را در وردپرس بازسازی کنیم ؟

هنگامی که لینک های خود را بازسازی می کنید، در حال بازسازی و تعمیر ساختار لینک یکتا و دائمی وردپرس هستید. این موضوع ممکن است کمی پیچیده به نظر برسد، اما نگران نباشید. شما کافیست چند کلیک کنید. وردپرس بقیه کارها را خودکار انجام میدهد.

برای شروع، از منوی مدیریت وردپرس خود به تنظیمات » پیوند های یکتا بروید.

 

لینک های یکتا

 

این مسیر، شما را به صفحه تنظیمات لینک های یکتا در وردپرس می برد. در اینجا، ساختار لینک ثابتی را که در حال حاضر از آن استفاده می کنید، مشاهده خواهید کرد.

فرمت جدید برای نمایش لینک های یکتا را انتخاب کنید. سپس روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.چ

پس از چند لحظه، باید پیامی را مشاهده کنید که تأیید می کند وردپرس ساختار لینک ثابت شما را به روز کرده است.

وردپرس اکنون پیوندهای دائمی شما را بازسازی کرده است. برای اطمینان از اینکه کار می کند، به سایت خود بروید و روی چند لینک مختلف کلیک کنید.

 

آیا هنوز پس از بازسازی، خطاهای لینک ثابت را مشاهده می کنید؟

در صورتی که همچنان خطاهای 404 را دریافت می کنید، بهتر است کش مرورگر خود را پاک کنید.

اگر با این کار مشکل حل نشد، به این فکر کنید که آیا به‌ تازگی افزونه‌ ای را نصب یا به‌ روزرسانی کرده‌ اید یا خیر. ممکن است بر لینک های شما تأثیر گذاشته باشد. می‌توانید این افزونه را غیرفعال کنید تا ببینید آیا با این کار خطای 404 برطرف می‌شود یا خیر.

اگر باز هم نتیجه نگرفتید، می‌توانید تمام افزونه‌ها را غیرفعال کنید تا ببینید آیا این کار مشکل لینک‌ های خراب شما را برطرف می‌کند یا خیر.

حالا افزونه ها را یکی یکی فعال کنید و ببینید با فعال کردن کدام افزونه، خطای 404 ظاهر میشود. هنگامی که خطای 404 دوباره ظاهر می شود، افزونه ای را پیدا کرده اید که باعث این مشکل شده است. سپس می توانید این افزونه را از سایت خود حذف کنید یا از توسعه دهنده درخواست پشتیبانی کنید.

 

نحوه ردیابی و جلوگیری از لینک های دائمی خراب در وردپرس

با گذشت زمان، URL های مرده می توانند بر رتبه نمایش شما در رتبه بندی موتورهای جستجو تأثیر بگذارند.

ساده ترین راه برای ردیابی و رفع لینک های خراب در وب سایت وردپرسی خود، استفاده از افزونه All in One SEO (AIOSEO) برای وردپرس است. بیش از 3 میلیون صاحب وب سایت از AIOSEO استفاده می کنند.

 

aioseo permalink checker

 

AIOSEO به شما این امکان را می دهد که به راحتی لینک های خراب را پیدا کنید و با استفاده از قابلیت تغییر مسیر قدرتمند آن ها را تنها با چند کلیک اصلاح کنید.


 

جمع بندی

امیدواریم این مقاله آموزشی به شما کمک کرده باشد که چگونه لینک های یکتا و دائمی خود را در وردپرس بازسازی کنید. شما همچنین می توانید سایر آموزش های ما در زمینه وردپرس را از این لینک مشاهده کنید.

 

27رای - امتیاز 5 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: