جدول محتوایی

نحوه دانلود و نصب Iron chests در ماینکرفت | صندوقچه آهنی

این مقاله دقیقا به شما نشان می دهد که چگونه chests ماینکرفت را دانلود و نصب کنید. ما تمام مراحل دریافت Iron Chests را در Minecraft از جایی که می‌توان Iron Chests را دانلود کرد تا Forge را نصب کرد و Iron Chests را در Minecraft نصب کرد مرور می‌کنیم.

با این حال، اولین و مهمتر از همه، صندوق آهنی دقیقا چیست؟ خب، Iron Chests یک مد توسعه فضای ذخیره سازی ساده برای Minecraft است. این به شما امکان می دهد صندوقچه های آهنی، طلایی، الماسی و حتی کریستالی بسازید.

همه آنها می توانند بیش از صندوقچه اهنی قبلی را با یک باکس  کریستالی ذخیره کنند که می تواند دو برابر یک باکس دوتایی معمولی را فقط در یک فضای بلوک ذخیره کند. اگر از من بپرسید خیلی جالب است، پس بیایید شروع کنیم و chests ماینکرفت را راه اندازی کنیم!

 

آموزش دانلود و نصب صندوقچه آهنی در Minecraft

 

قدم 1: دانلود و نصب Forge

درست مانند اکثر مدهای این روزها، Iron Chests با استفاده از Forge Mod Loader نصب می شود.بنابراین پیش از شروع کار، forge را دانلود و نصب کنید.

 

قدم 2: دانلود صندوقچه های اهنی ( iron chests)

قبل از اینکه بتوانیم Iron Chests را نصب کنیم، باید آن را دانلود کنیم. بنابراین، بیایید شروع کنیم.

شما می توانید صندوقچه آهنی را با کلیک بر روی اینجا دانلود کنید. این شما را به CurseForge می برد. هنگامی که در این سایت قرار گرفتید، روی تب “Files” کلیک کنید و سپس نسخه Iron Chests را که می خواهید نصب کنید انتخاب کنید. اگر می خواهید با Iron Chests در Minecraft 1.13.2 بازی کنید، باید نسخه 1.13.2 آن را انتخاب کنید. هنگامی که نسخه Iron Chests مورد نظر خود را پیدا کردید، روی فلش دانلود کوچک در کنار نام نسخه کلیک کنید. با این کار دانلود شروع می شود. ممکن است لازم باشد فایل را نگه دارید/ذخیره کنید که این امر 100% ایمن است!

 

قدم 3: نصب صندوقچه های اهنی ( iron chests)

حالا که Iron Chests را دانلود کرده‌اید، چگونه می‌توانید آن را نصب کنید؟

اینکار واقعاً ساده است. فقط کافی است کلید Windows روی صفحه کلید و R را دقیقاً در همان زمان فشار دهید.

این برنامه “Run” را باز می کند. در کادر جستجو، «%appdata%» را تایپ کنید. با این کار پوشه “رومینگ” در رایانه شما راه اندازی می شود.

در بالای این پوشه، برنامه ای به نام “.minecraft” را مشاهده خواهید کرد. این پوشه را باز کنید، و در آن، باید یک پوشه با عنوان “mods” داشته باشید. اگر این کار را نکردید، فقط یکی بسازید!

پس از اینکه پوشه “mods” خود را پیدا کردید یا ایجاد کردید، نصب Iron Chests آسان است. فقط آن را بگیرید و آنها را در این پوشه “mods” بکشید و رها کنید. پس از انجام این کار، مودها نصب می شوند! هر چند ما هنوز کاملاً تمام نشده ایم. ما هنوز باید مطمئن شویم که در حال انتخاب نسخه مناسب Forge هستیم.

 

مرحله 4) لانچر Minecraft را باز کنید و نمایه “Forge” را انتخاب کنید

برای انتخاب نسخه صحیح Forge، باید با  لانچر ماینکرفتی کار کنیم که میشناسیم و دوستش داریم.

از اینجا، می‌توانیم روی فلش بالا در کنار دکمه «پخش» یا play کلیک کنیم. از آنجا، نمایه ای با عنوان “Forge” را پیدا کنید. روی آن کلیک کنید و سپس روی دکمه سبز بزرگ «Play» کلیک کنید. سپس Minecraft باید با نصب Forge و Iron Chests راه اندازی شود.

 

مرحله 5) از صندوق های آهنی لذت ببرید !

تبریک می گویم! صندوق آهنی اکنون نصب شده است! از آن لذت ببرید، چیزهایی بسازید، یا برخی مدهای دیگر را نصب کنید. ما بیش از 30 آموزش مختلف در مورد نصب مودها با لینک های رسمی دانلود داریم.

ما همچنین آموزش هایی در مورد راه اندازی، نگهداری و اجرای سرورهای Minecraft داریم. بنابراین، اگر نیاز دارید که بدانید چگونه هر کاری را در Minecraft انجام دهید، کافی است سایت ما را جستجو کنید یا برای آموزش های عمیق مود و سرور، دسته بندی Minecraft ما را بررسی کنید!

7رای - امتیاز 5 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: