جدول محتوایی

افزونه MailPoet

ارسال انواع ایمیل های خبرنامه یا ایجاد لیست ایمیل در وردپرس یکی از کارهای ضروری است که همه وب مسترها باید انجام دهند. این یکی از راه های افزایش بازدید و فروش در وب سایت ها است که شما قادر خواهید بود فعالیت های سایت خود و همچنین خدمات و کسب و کار خود را به بهترین شکل ممکن به بازار هدفی که مخاطبان شما خواهند بود معرفی کنید. افزونه MailPoet یکی از بهترین سرویس های ایمیل مارکتینگ وردپرس است که افزونه ای حرفه ای و کاربردی است که به شما این امکان را می دهد تا فرمی برای دریافت ایمیل های کاربران و ارسال خبرنامه برای آنها در سایت وردپرسی خود در بازه زمانی قابل برنامه ریزی ایجاد کنید. در این مقاله قصد داریم افزونه MailPoet را در وردپرس به شما معرفی کنیم و آموزش دهیم.

 

خرید هاست وردپرس

 

آشنایی با افزونه MailPoet در وردپرس

در این مقاله با یکی از افزونه های ارسال خبرنامه یعنی MailPoet آشنا می شوید. پیشنهاد می کنیم کمی وقت بگذارید و این آموزش را با دقت بخوانید. در بخش بعدی به برخی از ویژگی های افزونه MailPoet اشاره خواهیم کرد. سپس مستقیماً به بحث اصلی، نحوه نصب افزونه MailPoet در وردپرس می رویم. در مرحله آخر نحوه راه اندازی MailPoet را به شما آموزش می دهیم.

 

ویژگی های پلاگین MailPoet

افزونه MailPoet یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای وردپرس است که به شما این امکان را می دهد تا فرمی برای دریافت ایمیل های کاربران در سایت وردپرس خود ایجاد کنید تا کاربران بتوانند خبرنامه ها را از طریق ایمیل ارسال کنند. برخی از ویژگی های افزونه MailPoet که میتوانید در سایت وردپرسی خود استفاده کنید:

  1. امکان شمارش ایمیل های موفق
  2. شمارش تعداد کلیک ها
  3. تعداد ایمیل های باز شده را بشمارید
  4. امکان مشاهده افرادی که عضو هستند
  5. ظاهر زیبا
  6. قابلیت نمایش در ویجت ها

 

نحوه نصب افزونه MailPoet در وردپرس

در این قسمت با ما همراه باشید تا مرحله به مرحله نصب افزونه MailPoet در وردپرس را به شما آموزش دهیم. برای این کار کافیست مراحل زیر را دنبال کنید. برای شروع، ابتدا باید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد داشبورد وردپرس خود شوید. مثلا:

http://example.com/wp-admin

 

پس از ورود به داشبورد وردپرس، در مرحله بعد باید بر روی Plugins (افزونه ها) در ستون سمت چپ کلیک کنید. سپس مطابق شکل زیر باید بر روی Add New کلیک کنید:

نصب افزونه mailpoet

 

در مرحله بعد باید عبارت MailPoet را در قسمت جستجو تایپ کرده و آن را جستجو کنید. پس از مشاهده نتایج جستجو، برای شروع نصب افزونه MailPoet باید بر روی Install Now کلیک کنید.

فعالسازی افزونه

 

منتظر بمانید تا نصب MailPoet کامل شود. در نهایت برای فعال سازی این افزونه باید بر روی Activate یا فعالسازی کلیک کنید.

 

نحوه راه اندازی افزونه MailPoet در وردپرس

بعد از اینکه طبق آموزش ذکر شده در قسمت قبل MailPoet را با موفقیت نصب کردید، اکنون می خواهیم نحوه راه اندازی آن را به شما آموزش دهیم. حالا اگر به ستون سمت چپ داشبورد دقت کنید، می بینید که گزینه MailPoet اضافه شده است. باید روی آن کلیک کرده و تنظیمات را انتخاب کنید.

تنظیمات افزونه mailpoet

 

مانند تصویر زیر از تب Send With و در قسمت Other باید روی Configure کلیک کنید:

پیکربندی افزونه

 

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، روی نوار کشویی جلوی قسمت Method کلیک کنید. سپس بر روی SMTP کلیک کنید.

انتخاب SMTP

 

اکنون باید فیلدهای تنظیم SMTP را تکمیل کنید.

پیکربندی SMTP

 

پس از تکمیل قسمت های مربوط به تنظیمات SMTP، در نهایت باید بر روی Activate کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره شوند.

فعالسازی افزونه MailPoet

 

جمع بندی

MailPoet یک افزونه بازاریابی ایمیلی عالی است. این افزونه خدمات آنلاین جداگانه ای مانند MailChimp ندارد و حتی می توانید از سرورهای ایمیل دلخواه خود برای ارسال ایمیل استفاده کنید. همچنین به راحتی تمام لیست های قبلی شما را می پذیرد. در این مقاله سعی کردیم شما را با پلاگین MailPoet آشنا کنیم. سپس در ادامه مقاله نحوه نصب و راه اندازی MailPoet در وردپرس را به شما آموزش دادیم.

 

5رای - امتیاز 2.8 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: