جدول محتوایی

در این مقاله به بررسی بهترین کتاب های پایتون خواهیم پرداخت با ما همراه باشید

معرفی

پایتون یک زبان برنامه نویسی بسیار محبوب است که به طور گسترده برای توسعه وب، یادگیری ماشین، علم داده، تجزیه و تحلیل داده ها و موارد دیگر استفاده می شود. پایتون همچنین در آخرین نظرسنجی توسعه دهندگان Stack Overflow به عنوان پنج زبان برتر در میان توسعه دهندگان رتبه بندی شده است، بنابراین چه یک برنامه نویس مبتدی یا باتجربه باشید، مهارت های پایتون بسیار مورد توجه است.

برخی از بهترین راه‌ها برای یادگیری پایتون شامل گذراندن بهترین دوره‌های پایتون، ساخت بهترین پروژه‌های پایتون یا خواندن بهترین کتاب‌های پایتون است. اما با تعداد زیادی کتاب برای انتخاب، پیدا کردن کتاب مناسب می تواند چالش برانگیز باشد.

به همین دلیل است که ما لیستی بهترین کتاب پایتون را برای مبتدیان و کدنویسان پیشرفته گردآوری کرده‌ایم. بنابراین اگر می‌خواهید بهترین کتاب برای یادگیری پایتون را پیدا کنید، بیایید وارد آن شویم.

چرا پایتون یاد بگیریم؟

پایتون یک زبان برنامه نویسی سطح بالا و همه منظوره است که اخیراً به طور فزاینده ای محبوب شده است. نحو ساده و شهودی آن یکی از عوامل اصلی در اینجا است، زیرا یادگیری و درک آن را آسان می کند، به این معنی که یک زبان عالی برای مبتدیان است. این همچنین باعث می شود هنگام درخواست برای مشاغل توسعه دهنده، آماده شدن برای سؤالات مصاحبه پایتون را آسان تر کنید.

پایتون همچنین همه کاره است، به این معنی که می توان از آن برای برنامه های مختلف از جمله علم داده، یادگیری ماشین، توسعه وب، محاسبات علمی و غیره استفاده کرد. شما حتی می توانید از بین IDE ها و ویرایشگرهای کد محبوب مختلف پایتون، از جمله موارد دلخواه مانند Visual Studio Code و PyCharm، یکی را انتخاب کنید.

و این ناگفته نماند که به جامعه وسیع و حامی توسعه دهندگان پایتون که دائماً کتابخانه ها، ماژول ها و چارچوب های پایتون مفیدی را برای کمک به حل مشکلات برنامه نویسی ایجاد می کنند، نمی پردازند. این همچنین یافتن کمک و پشتیبانی را در صورت نیاز آسان می کند.

نحوه انتخاب کتاب پایتون

انتخاب بهترین کتاب ها برای یادگیری پایتون می تواند دشوار باشد، به خصوص اگر مبتدی هستید. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما در انتخاب کتاب پایتون مناسب کمک می کند.

سطح مهارت خود را مشخص کنید: اگر کاملا مبتدی هستید، با کتاب های درسی پایتون شروع کنید. که اصول برنامه نویسی پایتون را پوشش می دهد. اگر یک برنامه نویس با تجربه هستید، ممکن است یک کتاب پیشرفته در مورد ویژگی های زبان خاص بخواهید.
بررسی اعتبار نویسنده: به دنبال کتاب های پایتون باشید که توسط نویسندگانی با تجربه در برنامه نویسی و آموزش پایتون نوشته شده است.
نظرات را بخوانید: نقدهای کتاب پایتون را به صورت آنلاین بخوانید. تا از نظر سایر خوانندگان ایده بگیرید.
سبک یادگیری خود را در نظر بگیرید: اگر رویکرد عملی را ترجیح می دهید، به دنبال کتاب پایتون با تمرین ها و پروژه ها باشید.

خرید گیم سرور

بهترین کتاب های پایتون برای مبتدیان زبان انگلیسی

1 – Python Crash Course

بهترین کتاب های پایتون

2 – Automate the Boring Stuff with Python

بهترین کتاب های پایتون

3 – Python Basics: A Practical Introduction to Python (1st Edition)

4 – High Performance Python (2nd Edition)

بهترین کتاب های پایتون

5 – Think Python (2nd Edition)

بهترین کتاب های پایتون برای مبتدیان زبان فارسی

خرید سرور مجازی ایران

1 – کتاب آموزش پایتون به زبان ساده

 

 

2 – کتاب حل مسائل پایتون

 

بهترین کتاب های پایتون

3 – کتاب مرجع کامل برنامه‌نویسی پایتون جواد وحیدی

 

بهترین کتاب های پایتون

 

ممنون که مثل همیشه همراه ما بودید موفق و سربلند باشید D:

14رای - امتیاز 4.8 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: