جدول محتوایی

پیام رسان واتس اپ

واتس اپ با بیش از 1.5 میلیارد کاربر ماهانه یکی از پرکاربردترین و معروف ترین برنامه های پیام رسان فوری است. WhatsApp یک برنامه ساده و کاربر پسند است. می توانید از طریق پیامک و تماس صوتی و تصویری با دوستان، خانواده و عزیزان صحبت کنید. همچنین می‌توانید از ایموجی‌ها، برچسب‌ها و گیف‌ها برای سرگرم‌کننده کردن چت استفاده کنید. علاوه بر آن میتوانید از قابلیت های اضافی مانند پاسخگویی خودکار به پبام ها در واتس اپ هم استفاده کنید.

همانطور که می دانیم واتس اپ در بین مردم بسیار معروف است. واتس اپ اغلب به روز رسانی هایی را با ویژگی های جدید منتشر می کند. WhatsApp Business WhatsApp را برای افرادی که از WhatsApp برای راه اندازی مشاغل کوچک استفاده می کنند توسعه داد. ویژگی اصلی واتس اپ بیزنس پاسخگویی خودکار است.

آموزش های کابردی موبایل (اندروید و iOS)

پاسخگویی خودکار در واتس اپ

واتس اپ هنوز قابلیت پاسخگویی خودکار را در خود ندارد. اگر نمی دانید چگونه در واتس اپ پاسخ خودکار بدهید، به جای درستی آمده اید. این مقاله به شما کمک میکند که چگونه از پیام دور در واتس اپ بیزینس استفاده کنید و چگونه در واتس اپ به طور خودکار پاسخ دهید.

 

نحوه پاسخگویی خودکار در واتس اپ

دو راه ممکن وجود دارد که از طریق آنها می توانید به طور خودکار در واتس اپ پاسخ دهید. یکی با دانلود یک برنامه اضافی و استفاده از نسخه اصلاح شده WhatsApp است. بدون اتلاف وقت، بیایید شروع کنیم.

پاسخ خودکار در WhatsApp با کمک یک برنامه اضافی

برای پاسخگویی خودکار در واتس اپ، باید یک برنامه شخص ثالث دانلود کنید. این برنامه دارای یک ابزار پاسخ خودکار است که به شما امکان می دهد در واتس اپ به طور خودکار پاسخ دهید. برای پاسخگویی خودکار در واتس اپ مراحل زیر را دنبال کنید.

 

پاسخگویی خودکار واتس اپ

 

  1. فروشگاه Google play را روی گوشی خود باز کنید.
  2. auto-reply for whats را جستجو کنید.
  3. برنامه را باز کنید و دانلود کنید.
  4. منتظر بمانید تا برنامه نصب شود.
  5. پس از نصب، آن را باز کنید.
  6. به برنامه مجوزهای لازم را بدهید.
  7. در برنامه، اگر می‌خواهید به همه پیام‌های واتس‌اپ پاسخ خودکار بدهید، پاسخ خودکار را برای همه پیام‌ها فعال کنید. پیام را تایپ کنید و فرآیند را تمام کنید.
  8. اگر می خواهید به چند مخاطب انتخابی پاسخ خودکار بدهید، روی دکمه + زیر کلیک کنید.
  9. مخاطبینی را که می خواهید به صورت خودکار پاسخ دهند انتخاب کنید.
  10. پس از انتخاب مخاطبین، روی سه نقطه کنار مخاطب کلیک کرده و Explore را انتخاب کنید.
  11. پاسخ خودکار را تایپ کنید و فرآیند را تمام کنید.

 

پاسخ خودکار در WhatsApp با کمک WhatsApp Mod

مودهای واتس اپ نسخه های غیر رسمی و اصلاح شده واتس اپ هستند. این مودها به منظور ارائه برخی ویژگی‌های اضافی و منحصر به فرد در واتس‌اپ به کاربران واتس‌اپ توسعه داده شده‌اند که با استفاده از آن‌ها می‌توانند تجربه واتس‌اپ خود را بهبود بخشند و از چت کردن لذت ببرند.

این مودها دارای ویژگی هایی مانند اعمال تم، بارگیری وضعیت، مخفی کردن آخرین مشاهده و موارد دیگر هستند. یکی از این ویژگی ها پاسخگویی خودکار است. مدهای واتس اپ با قابلیت پاسخ خودکار توسعه داده شدند.

با کمک مودهای WhatsApp i-e GB Whatsapp، می توانید از ویژگی پاسخ خودکار استفاده کنید. برخی از مدهای واتس اپ در زیر ذکر شده است که می توانید آنها را دانلود کنید.

  • GB WhatsApp
  • WhatsApp Plus
  • Yo WhatsApp

WhatsApp یک برنامه پیام رسان سریع معروف است. در حال حاضر، این برنامه با ویژگی پاسخ خودکار ارائه نمی شود. حتی با وجود اینکه این شرکت واتس اپ بیزینس را منتشر کرده است که دارای ویژگی پاسخگویی خودکار است، در واتس اپ ساده، اگر می خواهید پاسخ خودکار را دریافت کنید، می توانید auto-reply in WhatsApp را از فروشگاه Google Play یا هر مد واتس اپ از اینترنت برای پاسخ خودکار دانلود کنید.

 

13رای - امتیاز 5 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: