جدول محتوایی

در حین فعال کردن ویندوز 11/10، اگر هنگام تبدیل خطای مجوزهای مجوزهای دیسک، خطای حیاتی رخ داده است به همراه کد خطا 0x80041014، این نکات عیب یابی را برای حل مشکل دنبال کنید. راه حل بسیار ساده است و این مقاله مراحل دقیق خلاص شدن از شر این مشکل را توضیح می دهد.

 

 

کل پیغام خطا می گوید:

 

ERROR: A critical error occurred while converting genuine authorization tickets on disk licenses.
Error code: 0x80041014.
ERROR: Failed! Error 0x!08X.

 

Fix 0x80041014 Windows Activation Error

 

برای رفع خطای 0x80041014 Windows Activation، راه حل های زیر را دنبال کنید:

اتصال اینترنت خود را بررسی نمایید
مطمئن شوید که کلید مجوز را درست وارد کرده اید
از همان حساب مایکروسافت استفاده کنید
از Windows Activation Troubleshooter استفاده کنید
برای دانستن بیشتر در مورد این نکات و ترفندها، به خواندن ادامه دهید.

 

1] اتصال اینترنت خود را بررسی کنید

 

رفع خطای 0x80041014 Windows Activation

 

این همان کاری است که ابتدا باید انجام دهید وقتی با مشکلات فعال سازی ویندوز در رایانه های ویندوز 11 یا ویندوز 10 مواجه شدید. برای فعال سازی ویندوز با مجوز دیجیتال، باید یک اتصال اینترنتی معتبر داشته باشید. اگر مشکل از دست دادن پینگ دارید یا اصلاً اتصال اینترنت ندارید، ممکن است با خطای فوق روبرو شوید. برای بررسی مشکل از دست دادن پینگ، مراحل زیر را دنبال کنید:

Win+R را فشار دهید تا اعلان Run باز شود.
ping 8.8.8.8 -t را در کادر تایپ کنید.
دکمه Enter را بزنید.

 

 

خرید سرور مجازی ایران با تخفیف ویژه

 

اگر یک نتیجه مثبت مداوم با زمان پاسخ معتبر دریافت کردید، اتصال اینترنت شما مشکلی ندارد. با این حال، اگر پیام‌های خطای دیگری دریافت می‌کنید، مانند زمان درخواست به پایان رسیده یا میزبان مقصد غیرقابل دسترسی است، ابتدا باید اتصال اینترنت خود را تعمیر کنید.

2] مطمئن شوید که کلید مجوز را درست وارد کرده اید

این یکی دیگر از موارد مهم است که افراد اغلب با شکست مواجه می شوند و کد خطای فوق را دریافت می کنند. برای اطلاع شما، یک کلید محصول معمولی ویندوز 11 در مجموع شامل 25 کاراکتر با ترکیبی از ارقام و حروف است. حتی اگر یک اشتباه مرتکب شوید، به هیچ وجه فعال نمی شود.

3] از همان حساب مایکروسافت استفاده کنید

اگر مجوز دیجیتالی مرتبط با حساب مایکروسافت خود دارید، به شدت توصیه می شود از همان حساب ایمیل استفاده کنید. در غیر این صورت، سیستم شما مجوز را دریافت نمی کند و پیامی را همانطور که در بالا ذکر شد نمایش می دهد. با این حال، اگر سخت افزار خود را به میزان قابل توجهی تغییر دهید، ممکن است این راه حل کارساز نباشد. در این صورت، ابتدا باید کلید مجوز را از رایانه موجود حذف کنید. سپس، می توانید رایانه دوم را فعال کنید.

4] از Windows Activation Troubleshooter استفاده کنید

هنگامی که با مشکلات مربوط به فعال سازی در رایانه شخصی ویندوز 11/10 خود مواجه می شوید، عیب یاب فعال سازی ویندوز یکی از بهترین همراهان است. این عیب‌یاب داخلی زمانی ظاهر می‌شود که هنگام فعال‌سازی نصب ویندوز خود با مشکل مواجه می‌شوید. برای استفاده از Windows Activation Troubleshooter در ویندوز 11/10 می توانید این راهنما را دنبال کنید.

 

 

نظر شما درباره این پست چه بود ؟

دسته بندی شده در: