جدول محتوایی

 

در حال حاضر مرورگر کروم بهترین مرورگر برای کامپیوترها و حتی گوشی‌ها محسوب می‌شود. بینگ و گوگل نیز دو تا از محبوب ترین موتورهای جستجوگر حال حاضر در جهان هستند. حال ممکن است شما قصد داشته باشید که موتور جستجوی پیش فرض گوگل کروم خود را تغییر دهید. شما می‌توانید بنابر سلیقه و نوع نیاز خود پیش فرض خود را از گوگل به بینگ و یا حتی یاهو تغییر دهید. برای آشنایی با نوحه تغییر موتور جستجوی پیشفرض در مرور کروم با ما همراه باشید.

 

اکثر مرورگرهایی مانند گوگل کروم و مرورگر فایرفاکس به طور خودکار و پیش‌فرض گوگل را به عنوان صفحه اصلی و موتور جستجوگر پیشفرض خود انتخاب کرده‌اند. حال اگر شما گزینه دیگری را نسبت به گوگل ترجیح می‌دهید، می‌توانید به راحتی دست به تغییر آن بزنید.

خرید سرور مجازی

 

نکته : اگر قبلاً اقدام به تغییر موتور جستجو پیش فرض گوگل کروم خود کرده‌اید، می‌توانید با استفاده از مطالب این مقاله همه چیز را به تنظیمات ابتدایی برگردانید.

 

تنها با استفاده از چند دستورالعمل کوتاه و سریع می‌‌توانید موتور جستجوی خود را از گوگل به بینگ و یا حتی یاهو تغییر دهید. در ادامه این مقاله بیشتر با شما در این خصوص صحبت خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

تغییر موتور جستجوی پیش فرض در گوگل کروم – مرحله اول :

 

ابتدا مرورگر خود را باز کنید و روی علامت [سه نقطه] موجود در گوشه ی سمت راست در بالا کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مرحله دوم :

 

سپس با کلیک روی گزینه Settings وارد بخش تنظیمات شوید.

 

مرحله سوم :

حال در اینجا به دنبال گزینه Search Engine بگردید و روی آن کلیک کنید. در منوی باز شده میتوانید موتور جستوجو های خود را تغییر دهید و آنها را مدیریت کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در این قسمت مرورگرهای دیگری چون Bing ، Yahoo و Ask را می‌بینید در صورت تمایل می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

همچنین در قسمت Manage Search Engine میتوانید موتور جستجوی دلخواه خود را لیست اضافه کنید.

(تغییر موتور جستجوی پیشفرض)

از همراهی شما سپاسگذاریم. نظرات و سوالات خود را در بخش کامنتها با ما به اشتراگ بگذارید.

 

 
14رای - امتیاز 5 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: