جدول محتوایی

نمایش تعداد اعضای سایت

آیا می خواهید تمام تعداد اعضای سایت خود را در وردپرس نمایش دهید؟

نمایش تعداد کل اعضای سایت وردپرسی شما یک راه آسان برای تقویت اثبات اجتماعی و اعتبار شما است. در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با نمایش تعداد مشترکین خود در وردپرس، مخاطبان خود را افزایش دهید.

چرا باید تعداد مشترکین خود را در وردپرس نمایش دهیم؟

تعداد مشترکین تعداد افرادی است که در یک سرویس یا پلتفرم مشترک شده اند و عضو هستند. اغلب تعداد مشترکین یا فالوورها را در سایت های رسانه های اجتماعی محبوب مانند اینستاگرام خواهید دید.

اگر کاربران ببینند که افراد زیادی دنبال کننده یا مشترک هستند، احتمالاً وب سایت شما را به عنوان یک مرجع در حوزه وبلاگ نویسی شما می بینند.

انواع تعداد مشترکین مختلفی وجود دارد که می توانید در سایت خود نمایش دهید، از جمله مشترکان خبرنامه ایمیل، تعداد اعضای سایت، دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی و موارد دیگر.

 

نمایش تعداد اعضای سایت در وردپرس

برخی از وب سایت ها ثبت نام کاربر را فعال می کنند تا بازدیدکنندگان بتوانند نظر بدهند، پست کنند و اقدامات دیگری را در سایت انجام دهند. سایر سایت‌ها مانند سایت‌های عضویت، دوره‌های آنلاین، انجمن‌های وردپرس و موارد دیگر نیز امکان ثبت نام کاربر را در حین ثبت نام فراهم می‌کنند.

اگر تعداد کاربران ثبت نام شده زیادی دارید، ممکن است بخواهید این تعداد را برای تشویق به ثبت نام بیشتر نمایش دهید. در این روش شما باید کدی را به سایت وردپرس خود اضافه کنید.

سپس، می‌توانید قطعه کد زیر را به فایل functions.php خود، در یک پلاگین مخصوص سایت یا با استفاده از یک افزونه قطعه کد اضافه کنید.

// Function to return user count
function wpb_user_count() {
$usercount = count_users();
$result = $usercount['total_users'];
return $result;
}
// Creating a shortcode to display user count
add_shortcode('user_count', 'wpb_user_count');

 

این قطعه کد یک کد کوتاه ایجاد می کند که می توانید از آن برای نمایش تعداد اعضای سایت خود در هر نقطه از سایت وردپرس خود استفاده کنید.

شما باید کد کوتاه زیر را کپی کنید:

[user_count]

 

سپس، هر صفحه، پست یا منطقه ویجتی را که می‌خواهید تعداد کاربران نمایش داده شود، باز کنید.

برای این مثال، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه آن را به یک منطقه آماده برای ابزارک سایت خود اضافه کنید. اما مراحل برای هر قسمت دیگر از وب سایت شما مشابه است.

به سادگی به نمایش => ابزارک ها بروید، روی نماد اضافه کردن بلوک «Plus» کلیک کنید و سپس «HTML سفارشی» را جستجو کنید و بلوک را انتخاب کنید.

 

نمایش تعداد اعضای سایت

 

نکته : به خاطر داشته باشید که کد کوتاه فقط تعداد کاربرانی که ثبت نام کرده اند را نمایش می دهد. اگر قبلیت ثبت نام کاربر در سایت شما وجود نداشته باشد، فقط یک عدد تصادفی به شما نمایش میدهد.

<p>There are <strong>[user_count]</strong> awesome people subscribed to this blog!</p>

 

پس از تکمیل سفارشی کردن، مطمئن شوید که روی دکمه “به روز رسانی” کلیک کنید تا تغییرات خود را ذخیره کنید.

 

نمایش تعداد اعضای سایت در منو

 

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه همه تعداد اعضای سایت خود را در وردپرس نمایش دهید. ممکن است بخواهید مقاله آموزشی ما در مورد آموزش اضافه کردن بکگراند ویدیویی در وردپرس را بخوانید.

 

20رای - امتیاز 5 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: