جدول محتوایی

Google Maps Street View‍

15 سال از زمانی که گوگل برای اولین بار نمای خیابان را در Google Maps معرفی کرد، می گذرد. در آن زمان، در سراسر جهان و حتی به مناطقی که انتظارش را ندارید، مانند قله کوه ها گسترش یافت. اکنون Google ویژگی‌ های Street View‍ را به مکان‌ های بیشتری می‌آورد.

اطلاعات کسب و کار در Google Maps اکنون تا حدی توسط تصاویر نمای خیابان ایجاد شده است. هوش مصنوعی مواردی مانند محدودیت سرعت در خارج از منزل، ساعات جدید کار، و حتی اگر کسب و کارهای جدیدی باز شده اند را اسکن می کند. تصاویر تولید شده همچنین به Live View برای ناوبری و نمای همه جانبه مفید است.

Street View‍ در اپلیکیشن موبایل نیز یکی از جالب ترین ویژگی های نسخه دسکتاپ را دریافت می کند. این توانایی به عقب رفتن در زمان است که به شما امکان می دهد هر تصویری را که گوگل از آن مکان دارد ببینید.

شما فقط می توانید به سال 2007 برگردید، زمانی که گوگل برای اولین بار شروع به تصویربرداری کرد، اما دیدن ساختمان ها بالا و پایین می رود.

 

Street View

 

آینده Street View‍

برای دریافت تصاویر از مکان های بیشتر، گوگل دوربین جدیدی نیز طراحی کرده است. تا سال آینده منتشر نخواهد شد، اما زمانی که انجام شود همه جا خواهد رفت.

این به این دلیل است که پیشرفت‌های فناوری، دوربین در اندازه خودروی Street View را به شکل قابل‌حمل‌تری با وزن تنها 15 پوند کوچک کرده است. گوگل آن را به صورت ماژولار طراحی کرده است، بنابراین قابلیت های جدید را می توان روی آن پیچ و مهره کرد.

بهترین قسمت؟ می توان آن را روی هر خودرویی با قفسه سقف قرار داد، بنابراین گوگل دیگر مجبور نیست سیستم نصب پیچیده را روی خودروها قرار دهد.

نظری در مورد قابلیت Street View دارید؟ در بخش کامنت ها میتوانید نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید. ایرانیکاسرور

 

13رای - امتیاز 5 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: