جدول محتوایی

Accent color – رنگ های اصلی

به طور سنتی، اوبونتو همیشه از رنگ های اصلی نارنجی و بادمجانی استفاده می کرده است. اگر می خواهید بدون تغییر تم Yaru یک تم رنگی دیگر اضافه کنید، این گزینه با یک تم دیگر به نام Yaru colors ارائه می شود.

اما این گزینه با اوبونتو 22.04 در حال تغییر است. با انتشار LTS جدید اوبونتو، می‌توانید رنگ اصلی دسکتاپ اوبونتو خود را بدون هیچ ابزار اضافی تغییر دهید. این گزینه درست در تنظیمات نسخه جدید اوبونتو موجود است.

 

خرید vps ایران لینوکس

 

تغییر رنگ اصلی در اوبونتو 22.04

من در حال حاضر از نسخه پیش انتشار یا Beta اوبونتو 22.04 استفاده می کنم. شما فعلا این گزینه را دریافت نخواهید کرد، اما خوب است در مورد این ویژگی جدید اوبونتو 22.04 بدانید.

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://releases.ubuntu.com/22.04/” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]لینک دانلود اوبونتو 22.04[/button]

در تنظیمات، در زیر تب Appearance، گزینه های رنگ را مشاهده خواهید کرد. ده گزینه رنگ از جمله نارنجی پیش فرض را در اختیار شما قرار می دهد: پوست، مریم گلی، زیتونی، ویریدین، سبز پروس، آبی، بنفش، سرخابی و قرمز. شما می توانید رنگ مورد نظر خود را از اینجا انتخاب کنید.

 

تنظیمات رنگ اوبونتو

 

این تغییر رنگ چه چیزی را تغییر می دهد؟ هر جایی که عنصر رنگ نارنجی را در دسکتاپ داشتید. بنابراین، رنگ‌های پوشه تغییر می‌کنند، ورودی‌های تقویم، آرم مرکز نرم‌افزار، برجسته‌سازی انتخاب متن در مرورگرها و موارد دیگر.

 

تغییر رنگ اوبونتو

 

شما باید رنگ ها را با تم روشن و تیره ترکیب کنید. برخی از رنگ ها با تم روشن خوب به نظر می رسند، در حالی که برخی با تم تیره بهتر به نظر می رسند.

 

رنگ اصلی را تغییر دهیم یا در حالت پیشفرض بمانیم؟

 

رنگ تاکیدی اوبونتو

 

در زمان‌های اخیر، Linux Mint و سیستم‌عامل ابتدایی شروع به ارائه گزینه‌های رنگ برجسته کردند. اوبونتو نیز از قافله عقب نماند و به این حزب پیوست. من شخصاً همیشه رنگ نارنجی را با هویت اوبونتو مرتبط می‌دانم. من مطمئن نیستم که با رنگ های مختلف استفاده کنم یا خیر، اما همیشه خوب است که گزینه هایی برای انتخاب داشته باشیم.

شما چطور؟ آیا مشتاقانه منتظر استفاده از رنگ های اصلی در اوبونتو 22.04 هستید یا از رنگ نارنجی پیش فرض استفاده می کنید؟ لطفا دیدگاه خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

 

1رای - امتیاز 1 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: