جدول محتوایی

افزونه های گوگل مپ

اگر می خواهید نقشه ای را در وب سایت خود نمایش دهید، مطمئنا نقشه گوگل اولین چیزی است که به ذهن شما میرسد. و در حالی که جاسازی یک نقشه معمولی با استفاده از کد به اندازه کافی آسان است، بهترین افزونه های گوگل مپ وردپرس قابلیتهای بسیار بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند.

خرید هاست وردپرس

بهترین افزونه‌های گوگل مپ وردپرس به شما کمک می‌کنند نشانگرها را به مکان‌ها، فیلترها به قسمت جلویی، آیکون‌های سفارشی، لایه‌ها، مسیرها و موارد دیگر را به سایت اضافه کنید. همچنین با افزونه های گوگل مپ نقشه های خود را برای مطابقت با نیازهای وب سایت خود سفارشی کنید. و سپس با استفاده از کدهای کوتاه می توانید نقشه های خود را در هر کجای سایت که بخواهید نمایش دهید.

 

4 افزونه برتر وردپرس گوگل مپ در سال 2022

 

1. Maps Widget for Google Maps

 

افزونه گوگل مپ وردپرس 1

 

اولین گزینه در لیست ما از بهترین افزونه های گوگل مپ وردپرس، Maps Widgets است. Maps Widgets به شما کمک می‌کند در عرض چند دقیقه یک نقشه عالی با یک تصویر کوچک و لایت باکس دریافت کنید.

رابط کاربری منظمی دارد و سفارشی سازی نقشه را ساده می کند. نه تنها این، بلکه می‌توانید نقشه‌ ها را با تنظیمات خاص در کتابخانه نقشه‌ها ذخیره کنید و بعداً آنها را برای استفاده مجدد، با یا بدون ویرایش، بازیابی کنید.

هنگام ایجاد نقشه، کارهای زیادی می توانید انجام دهید. به عنوان مثال، می توانید موقعیت و سطح زوم نقشه ها را تنظیم کنید. یا چندین مکان و نشانگر اضافه کنید و رنگ و ابعاد را سفارشی کنید. یا از سبک های نقشه پیشفرض استفاده کنید. در صورت تمایل، میتوانید نقشه ها را با استفاده از CSS استایل دهید.

  • اندازه Google Map را به طور کامل سفارشی کنید.
  • دریافت بیش از 1500 کتابخانه پین نقشه (نسخه پولی)
  • بسیاری از طرح های رنگی نقشه گوگل
  • نماهای چندگانه نقشه مانند خیابان، ماهواره، زمین
  • نمادهای سفارشی برای نشانگرها
  • یکپارچه سازی کد کوتاه برای نمایش نقشه ها در هر کجا که می خواهید (نسخه پولی)

 

2. WP Google Map

 

افزونه گوگل مپ وردپرس 2

 

این افزونه گوگل مپ صدها سبک نقشه را برای انتخاب از طریق نقشه های Snazzy ارائه می دهد و به سرعت سبک ها را در همه جاسازی های Google Maps در وب سایت شما اعمال می کند. می توانید از این افزونه برای اضافه کردن نشانگرهای نامحدود نقشه استفاده کنید. WP Google Map بیش از 500 نشانگر از پیش طراحی شده را ارائه می دهد. نسخه حرفه ای حتی چندین مسیر را به همراه مسافت (مایل/کیلومتر) نمایش می دهد.

  • برای جستجوی دقیق، فیلترهای سفارشی را در قسمت جلویی نمایش دهید
  • قالب های پنجره اطلاعات زیبا و پاسخگو
  • نمایش مکان های فهرست شده با فیلترها و صفحه بندی
  • یک نقشه با نمای ماهواره ای و معمولی ایجاد کنید
  • نشانگر انیمیشن با کلیک یا شناور
  • چندین لایه نقشه – نمایش ترافیک، دوچرخه و حمل و نقل

اگر می خواهید یک نقشه گوگل با قابلیت سفارشی سازی داشته باشید، کار با این افزونه شروع کنید.

 

3. WP Google Maps

 

افزونه گوگل مپ وردپرس 3

 

WP Google Maps یک افزونه بسیار محبوب با 400000 نصب فعال است. برای ایجاد یک نقشه، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بین بخش های رابط صفحه حرکت کنید.

بدون تبلیغات یا لینک های مزاحم، نسخه رایگان به شما امکان می‌دهد تا حجم زیادی از اطلاعات را با استفاده از نشانگرها (پین استاندارد Google) با کاربران به اشتراک بگذارید.

کلیک راست به شما امکان می دهد نشانگرها را اضافه یا ویرایش کنید و سپس آنها را به مکان های دقیق خود بکشید. می توانید انیمیشن، چند ضلعی و چند خط اضافه کنید. این افزونه از تکمیل خودکار گوگل مپ، محلی سازی، چهار نوع نقشه (نقشه راه، زمین، ماهواره و ترکیبی) و همچنین لایه های حمل و نقل (ترافیک، دوچرخه و حمل و نقل عمومی) پشتیبانی می کند.

 

4. Simple Google Maps Shortcode

 

افزونه گوگل مپ وردپرس 4

 

گزینه آخر لیست بهترین افزونه های گوگل مپ وردپرس، ما افزونه Simple Google Maps Shortcode را برای کاربرانی که زیاد حرفه ای نیستند پیشنهاد می کنیم. دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که از نام آن پیداست. یک کد کوتاه نقشه برداری با استفاده آسان را ارائه می دهد که می توانید در هر نقطه از سایت خود وارد کنید.

در واقع هیچ تنظیماتی وجود ندارد، اگرچه می توانید ابعاد نقشه را تنظیم کرده و اسکرول را غیرفعال کنید. نقشه ها معمولاً به مدت سه ماه در حافظه پنهان ذخیره می شوند، اما تغییر آدرس به طور خودکار کش را تازه می کند.

در حالی که طرف دیگر این است که هیچ سفارشی‌سازی ارائه نمی‌شود، اگر می‌خواهید در کمتر از پنج دقیقه یک نقشه به وب‌ سایت خود اضافه کنید عالی است. همچنین می توانید بیش از یک نقشه اضافه کنید.

 


 

تعداد زیادی پلاگین نقشه با کیفیت وجود دارد. اما در این فهرست بهترین افزونه های گوگل مپ وردپرس که میتوانید رایگان استفاده کنید را به شما معرفی کردیم.

12رای - امتیاز 5 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: