گزارش‌هایی که به تازگی منتشر شده است نشان می‌دهد همزمان با شروع تبلیغات پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو، مشخصات جدیدی از این دو تلفن همراه هوشمند افشا شده است که در ادامه آن را بررسی خواهیم کرد.

 

 

گوشی های هوشمند گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو به زودی رونمایی می‌شوند، و هر چه به تاریخ رونمایی از این دو محصول نزدیک‌تر می‌شویم، گوگل نیز جمع بندی‌های نهایی را انجام می‌دهد و حتی تبلیغات این محصول در یوتیوب نیز شروع شده است.

 

گوگل به تازگی در قالب ویدیویی از پیکسل 6 رونمایی کرده و اظهار داشته است که این تلفن همراه به زودی به بازار عرضه می‌شود. البته تصاویر این ویدیو واقعا مورد جدیدی از‌ای محصول را به نمایش نمی‌گذارد، اما این حقیقت که گوگل تبلیغ این همراه هوشمند را آغاز کرده است نشان از آن دارد که پیکسل 6 به زودی به بازار عرضه می‌شود.

 

البته افشاگری‌های دیگری که در ویبو (شبکه اجتماعی مختص چینی ها) انجام شده حاکی از ان است که پیکسل 6 با صفحه نمایش فلت 6.4 اینچی با رزولوشن FHD+ AMOLED و نرخ رفش 90 هرتزی به بازار عرضه می‌شود.


همچنین برخورداری از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه یک لنز زاویه باز، یک دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی، باتری 4616 میلی آمپر ساعتی، رم 8 گیگابیتی و حافظه 256 گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود.

 

در عین حال، پیکسل 6 پرو با صفحه نمایش 6.71 اینچی QHD+ AMOLED یا نرخ رفرش 120 هرتزی به بازار عرضه خواهد شد، ضمن اینکه دوربین‌های پشتی مانند نسخه استاندارد پیکسل 6 خواهد بود، اما یک لنز 48 مگاپیکسلی تلفوتو یا زوم نوری 4 برابری نیز به آن افزوده خواهد شد. لازم به ذکر است که باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی و رم و حافظه 12 و 512 گیگابایتی از دیگر مشخصات این گجت خواهند بود.

 

علاوه بر این تراشه تنسور قرار گرفته روی هر دو نسخه از این همراه هوشمند جدید از دو هسته قدرتمند با سرعت کلاک 2.8 هرتزی، دو هسته با سرعت 2.25 هرتزی و چهار هسته با سرعت 1.8 هرتز برخوردار خواهد بود و انتظار می‌رود که عملکرد آن شبیه به اسنپ دراگون 870 باشد. این تراشه یکی از بهترین‌های موجود برای تلفن‌های همراه اندرویدی است.

15رای - امتیاز 5 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: