طراحی سایت

طراحی وبسایت | طراحی انواع سایت با قیمت مناسب

طراحی حرفه ای انواع وبسایت با قیمت مناسب

ایرانیکاسرور با بهره گیری از دانش فنی طراحان و برنامه نویسان خود، شما را در مسیر طراحی سایتتان همراهی میکند و یک سایت استاندارد با بروز ترین متد های طراحی را به شما ارائه میدهد.

هشدار

توجه : سایت هایی که تیم ایرانیکاسرور طراحی میکند، با نظارت کامل کارفرما انجام میشود و بصورت دوره ای، کارفرما میتواند مراحل انجام طراحی سایت خود را بررسی کند. همچنین تمام پروژه های طراحی سایت در ایرانیکاسرور توسط ماهر ترین و بروزترین طراحان و برنامه نویسان انجام میشود.

طراحی سایت چیست ؟

طراحی سایت، فرآیند طراحی و توسعه وب‌سایت‌ها است. در این فرآیند، طراحان و توسعه‌دهندگان وب، صفحات وب و سیستم‌های پشتیبانی را برای یک وب‌سایت ایجاد می‌کنند. این شامل طراحی وب‌سایت از نظر ظاهری، تجربه کاربری، پایگاه داده، برنامه نویسی وب، بهینه‌سازی موتورهای جستجوی وب (SEO) و سایر عوامل است. طراحی سایت به دو بخش طراحی رابط کاربری و طراحی برنامه‌نویسی تقسیم می‌شود. طراحی رابط کاربری شامل طراحی صفحات و اجزای سایت مانند منو، فرم، دکمه و… است. هدف این بخش ایجاد یک ظاهر جذاب و کاربرپسند است. طراحی برنامه‌نویسی شامل برنامه‌نویسی سمت کلاینت و سمت سرور است که هر دو بخش برای ایجاد ارتباط بین کاربر و سرور و ارائه خدمات به کاربران، ضروری است.
طراحی سایت
مزایای طراحی سایت

مزایای طراحی سایت برای کسب و کار ها

۱. افزایش اعتبار و قابلیت اطمینان: داشتن یک وب‌سایت متناسب با نیاز کسب و کار، به شما کمک می‌کند تا اعتبار و قابلیت اطمینان بیشتری در نظر مشتریان خود داشته باشید. با داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای، مشتریان احساس می‌کنند که شما یک کسب و کار جدی هستید.

۲. دسترسی آسانتر به مشتریان: با داشتن یک وب‌سایت، مشتریان به راحتی می‌توانند درباره کسب و کار شما و محصولات یا خدمات شما اطلاعات کسب کنند و با شما تماس بگیرند. این سبب می‌شود تا ارتباط با مشتریان بهبود یابد و شما بتوانید افزایش فروش داشته باشید.

۳. رقابت‌پذیری بیشتر: با داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای، شما می‌توانید با رقبای خود رقابت کنید و موفقیت در بازار را تجربه کنید. به عنوان مثال، با داشتن یک وب‌سایت با طراحی حرفه‌ای و محتوای با کیفیت، می‌توانید با رقبای خود در صنعت خود رقابت کنید و به موفقیت دست یابید.

۴. بهبود دسترسی به اطلاعات: با داشتن یک وب‌سایت، مشتریان به راحتی می‌توانند درباره محصولات و خدمات شما اطلاعات کسب کنند. این به شما کمک می‌کند تا بهبود دسترسی به اطلاعات مرتبط با کسب و کار خود داشته باشید و دسترسی به آنها را آسان تر کنید.

۵. بازاریابی آسان‌تر: با داشتن یک وب‌سایت، می‌توانید با استفاده از تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال، مانند بهینه‌سازی موتورهای جستجو، بهبود رتبه‌بندی در نتایج جستجو و تبلیغات آنلاین، محصولات و خدمات خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنید.

پزشکی

طراحی سایت پزشکی

وب سایت اختصاصی پزشکان قدرتمندترین و جذاب ترین وب سایت طراحی شده مختص استفاده پزشکان می باشد که به منظور تسهیل و تسریع در ارتباط پزشکان و بیماران .از جمله امکانات این محصول می توان به معاینه از راه دور پزشکی، پرسش و پاسخ پزشکی(پاسخ سوال به طور خودکار از طریق SMS و ایمیل به بیمار ارسال می گردد)، تصاویر قبل و بعد بیماران، وقت دهی اینترنتی بیماران، معرفی پزشک، تصاویر بیماری ها، مقالات و … اشاره کرد.

کلینیک

طراحی سایت کلینیک ها و درمانگاه ها

وب سایت کلینیکی – مدیران کلینیک ها و درمانگاه ها را قادر می سازد با داشتن یک وب سایت اختصاصی شکیل و حرفه ای برای مرکز خود علاوه بر معرفی کلینیک، مدیران، پزشکان، بخش ها، طبقات، اطلاعات تماس، بیمه های طرف قرارداد و … خدماتی همچون طرح سوال از پزشکان کلینیک، نوبت دهی اینترنتی، مشاوره و معاینه از راه دور پزشکی را به مراجعین وب سایت خود ارائه دهند. این وب سایت تسهیل و تسریع در ارتباط پزشک و بیمار و همچنین افزایش چشمگیر درآمد های کلینیک را به همراه خواهد داشت.

بیمارستانها

طراحی سایت بیمارستانها

وب سایت جامع بیمارستانی ، به منظور تسهیل و تسریع در ارتباط بیمارستان ها، پزشکان و بیماران آنها است. از جمله امکانات سایت بیمارستانی می توان به معاینه از راه دور و پرسش و پاسخ پزشکی، نوبت دهی اینترنتی پیشرفته و هوشمند، معرفی پزشکان، گالری تصاویر، خدمات بیمه ای، اخبار بیمارستان، ارتباط با مدیران و نظر سنجی اشاره کرد.

مدارس

طراحی سایت مدارس

وبسايت جامع ويژه مدارس با طراحی اختصاصی و زيبا . با امكاناتي برای اطلاع رسانی و ارتباط نزديك اوليا دانش آموزان با وضعيت درسی فرزند خود و فعاليت های مدرسه و ارتباط با مديران و معلمان مدارس و آگهی از همايش ها از طريق ارسال SMS به اوليا.

هتل

طراحی سایت ویژه هتل ها

وب سايت برای هتل ها. با امكانات بسيار و طراحي بسيار زيبا از جمله امكانات مي توان به سيستم رزرواسيون بسيار پيشرفته اشاره كرد كه امكانات فوق العاده اي در اختيار مديران هتل ها براي معرفي هرچه بهتر هتل خود قرار مي دهد

تبلیغاتی

طراحی سایت تبلیغاتی

طراحی سایت تبلیغاتی شامل طراحی و توسعه یک وب‌سایت برای تبلیغ و فروش محصولات و خدمات یک کسب و کار است. این سایت می‌تواند شامل اطلاعات کاملی درباره محصولات و خدمات، قابلیت خرید آنلاین، بنرهای تبلیغاتی و محتوای تبلیغاتی دیگر باشد. طراحی حرفه‌ای و بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال می‌تواند به افزایش فروش کمک کند.

مسافرتی

طراحی سایت مسافرتی و گردشگری

وب سايت گردشگری و آژانس های هوايی- مديران آژانس های مسافرتی ديگر مي توانند بهتر خدمات خود را به مشتريان خود عرضه كنند و تورها و بليط های خود را به سادگی به مشتريان خود عرضه كنند از جمله سيستم رزرواسيون كه مشتريان آژانس ها به سادگی ميتوانند بليط و يا تور مورد نظر خود را رزرو كنند و يا از تورهای جديد و و ساعات پرواز ها اطلاع يابند.

عکاسی

طراحی سایت عکاسی

عكاسان حرفه ای و آماتور و عكاسان صنعتی و گالری عكاسی ها كه با عكس سروكار دارند مي توانند با درخواست طراحی سايت عكاسی، يك سايت مخصوص به خود داشته باشند و در سايت ضمن معرفی خود، برترين عكس های خود را به نمايش بگذارند تا كاربران اينترت به سبك عكاسی شان آشنا شوند.

شرکتی

طراحی سایت شرکتی

طراحی وب سايت ويژه برای شركت ها و دفاتر بازرگانی. شركت ها و دفاتر بازرگانی ميتوانند با داشتن يك وبسايت خوب وكامل خدمات خود و محصولات خود را بهتر به نمايش عموم بگذارند و تمامی اطلاعات تماس و نمايش خدمات و محصولات خود را به راحتی با وبسايت خود به نمايش عموم بگذارند داشتن يك وبسايت باعث ميشود مشتريان به راحتی با جستجو در فضای اينترنت به شما دسترسی يابند.

شخصی

طراحی سایت شخصی

امروزه اهمیت اینترنت به عنوان یک بستر اطلاعاتی بی کران بر هیچکس پوشیده نیست. شما هم می توانید با توجه به تخصصی که دارید و هدفی که در ذهن می پرورانید یک وب سایت شخصی داشته باشید و از این طریق با دنیا در ارتباط باشید و ارتباطات جدیدی بدست آورید.

فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی وب سايت فروشگاهی. شما با داشتن يك وبسايت فروشگاهی ميتوانيد كالا و يا خدمات خود و ديگران را به راحتی تمام به وسيله يك وب سايت جامع فروشگاهی با طراحی بسيار زیبا به نمايش بگذاريد و به سادگی خدمات و كالای خود را بفروشيد.

علمی

طراحی سایت مراكز علمی و آموزشی

طراحی وب سايت برای مراكز علمی و آموزشی-تمامی مراكز علمی مانند كانون های آموزشی .انواع آموزشگاها.كتاب خانه ها.آزمايشگاها. غيره…. به يك وبسايت جهت ارائه خدمات خود نياز دارند با داشتن يك وبسايت ميتوان به راحتی در مورد زمان و برگزاری دوره های آموزشی. شرايط ثبت نام.خدمات ارائه شده در مركز آموزشی.اطلاع رسانی از نمرات.پرداخت آنلاين شهريه.و غيره.. اشاره كرد.

كانون وكلای كشور

طراحی سایت ويژه وكلا و كانون وكلای كشور

طراحی وب سايت ويژه وكلا و كانون وكلای كشور. وكلا و كانون های وكلا می توانند با داشتن يك وبسايت به معرفی بهتر خود و شرح حال پرونده هاي موفق خود به صورت رزومه كاری بپردازند و افراد به راحتی با ديدن رزومه كاری از توانمندی های وكلای محترم آگاه شوند همچنين ما يك سيستم رزور آنلاين برای وبسايت وكلا طراحی كرديم كه افراد به راحتی میتوانند درخواست وقت ملاقت كنند. همچنين كانون های وكلا نيز ميتوانند با داشتن يك وبسايت به طور كامل و جامع به وكلا و مردم اطلاع رسانی كنند و پاسخ گوی نظرات و شكايات مردم باشند.

خبری

طراحی سایت خبری

سایت های خبری و اطلاع رسانی از جمله پربازدیدترین سایت های اینترنتی به شمار می روند.ما به شما كمك ميكنيم تا وبسايت خبری خود را راه اندازی كنيد و به اطلاع رسانی اخبار روز داخل و خارج كشور بپردازيد.

دیدگاه کاربران

حسن رضوی
با سلام به جرأت می تونم بگم تیم ایرانیکاسرور کاملا یک تیم حرفه ای و بروز هستند و خیلی خوشحالم که از این تیم سرویس دارم.
سینا مددیان
سلام خسته نباشید خواستم بگم یکی از بی نظیرترین ارائه کننده خدمات میزبانی وب در ایران واقعا کاردرست هستید.
الهام کشاورز
با سلام واقعا تجربه خیلی خوبی دارم از سرویس های شما همیشه عالی و بروز هستید خسته نباشید میگم خدمت بچه های ایرانیکاسرور.
حسین جباری
ایرانیکا سرور رو خیلی شنیده بودم اما وقتی خودم از سرویس های شما استفاده کردم واقعا کیفیت رو احساس کردم.
زهرا فروزان فر
سرور های میکروتیک ایرانیکا واقعا سرعت بالایی دارن و هر تانلی که مدنظرم بود رو تونستم روی سرور ها کانفیگ کنم.
محمد حسین لطفی
من از سرور های گیم شما استفاده میکنم و خداروشکر خیلی راضی هستم و در این مدت هیچ گونه لگ یا مشکل اتکی مشاهده نکردم.